Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SWAG do Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy VAICO Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) VAICO
Układ Kierowniczy A.B.S. Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CORTECO Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DYS Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) FRAP
Układ Kierowniczy HART Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MONROE Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) RTS
Układ Kierowniczy SBS Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) SBS
Układ Kierowniczy SWAG Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRISCAN Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 156KM, 115kW, benzyna (1985.09 - 1986.08) TRW
Producent:SWAG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
40 71 0017
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
40 71 0017
Jednostka:
szt
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Ciężar [kg]:  0,39
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
40 71 0018
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
40 71 0018
Jednostka:
szt
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem lewostronnym
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Ciężar [kg]:  0,45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 110,00 zł
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
99 90 9158
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
99 90 9158
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  121
Średnica wewnętrzna [mm]:  18,0
Ciężar [kg]:  0,600
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 568,00 zł
299,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze