Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SASIC do Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.2 PureTech 100 SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.11 - obecnie) VEMA
Producent:SASIC

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
2.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7770026
dostępny
2.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7770026
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rozmiar gwintu 2:  M14x1,5
Rozmiar gwintu 1:  M14x1,5
Długość przegub aksialny [mm]:  293
Dla numeru OE:  1648322280
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SASIC
2.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7670036
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

2.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7670036
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Dla numeru OE:  1673314480
Parzyste numery artykułów:  7670037
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 142,00 zł
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

SASIC
2.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7670037
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

2.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7670037
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Dla numeru OE:  1673314580
Parzyste numery artykułów:  7670036
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 142,00 zł
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze