Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MOOG do Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) VEMA
Producent:MOOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
4.7 (9 ocen)
Kod produktu:
OP-AX-17599
niedostępny
4.7 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
OP-AX-17599
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Rozmiar gwintu 1:  M14X1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14X1.5
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze