Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MOOG do Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ABAKUS
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAG
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IPD
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VEMA
Producent:MOOG

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
4.7 (9 ocen)
Kod produktu:
PE-AX-5747
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
PE-AX-5747
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  200
Średnica 1 [mm]:  12
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Rozmiar gwintu 1:  M12X1
Rozmiar gwintu 2:  M14X1.5
Długożć opakowania [cm]:  34,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,5
Wysokość opakowania [cm]:  6,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MOOG
4.7 (9 ocen)
Kod produktu:
PE-ES-5722
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
PE-ES-5722
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica 1 [mm]:  14
Kształt:  Prosty
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Długość 1 [mm]:  233
Długość 2 [mm]:  18
Rozmiar gwintu 1:  M14X1.5
Rozmiar gwintu 2:  M10x1.25
Długożć opakowania [cm]:  41,5
Szerokość opakowania [cm]:  11
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PE-DS-6902
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
PE-DS-6902
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Parzyste numery artykułów:  PE-DS-6903
Długożć opakowania [cm]:  41,5
Szerokość opakowania [cm]:  11
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PE-DS-6903
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
PE-DS-6903
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Parzyste numery artykułów:  PE-DS-6902
Długożć opakowania [cm]:  41,5
Szerokość opakowania [cm]:  11
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
4.7 (9 ocen)
Kod produktu:
PE-ES-5721
niedostępny
4.7 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
PE-ES-5721
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica 1 [mm]:  14
Kształt:  Prosty
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Długość 1 [mm]:  233
Długość 2 [mm]:  18
Rozmiar gwintu 1:  M14X1.5
Rozmiar gwintu 2:  M10x1.25
Długożć opakowania [cm]:  41,5
Szerokość opakowania [cm]:  11
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze