Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy ELSTOCK do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BTA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BTA
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TMI
Układ Kierowniczy TRICLO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRICLO
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VEMA
Producent:ELSTOCK

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
15-0145
niedostępny
Kaucja: 58,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
15-0145
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Saginaw
Profil piasty:  4-Star
Ciężar netto [kg]:  2,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 819,00 zł
455,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 58,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-0280
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0280
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  6,4
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-0280R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0280R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
15-0551
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
15-0551
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Saginaw TC
Cisnienie [bar]:  80
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14-0530R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
14-0530R
Tryb pracy:  Manualny
Długość [mm]:  940
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14-0530
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
14-0530
Tryb pracy:  Manualny
Długość [mm]:  940
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  4,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze