Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BTA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) BTA
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) RTS
Układ Kierowniczy RUVILLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) RUVILLE
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) TMI
Układ Kierowniczy TRICLO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) TRICLO
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) VEMA
Producent:TRW

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE275
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE275
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  230
Gwint zewn. [mm]:  M14x1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Wymiar stożka [mm]:  12,2
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Parzyste numery artykułów:  JTE274
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
JRA184
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRA184
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  JRA183
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Rozmiar gwintu 1:  M12x1
Rozmiar gwintu 2:  M10x1,25
Długość [mm]:  370
Długość całkowita [mm]:  407
Zbieżnosć stożka:  1:5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE274
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE274
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  230
Gwint zewn. [mm]:  M14x1,5
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Wymiar stożka [mm]:  12,2
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Parzyste numery artykułów:  JTE275
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
JRA183
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRA183
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  JRA184
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Rozmiar gwintu 1:  M12x1
Rozmiar gwintu 2:  M10x1,25
Długość [mm]:  370
Długość całkowita [mm]:  407
Zbieżnosć stożka:  1:5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JAR225
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR225
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M12x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1,5
Długość całkowita [mm]:  201
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM159
niedostępny
Kaucja: 203,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM159
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  PSA
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  948
Rozstaw srub mocujących:  320
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Bez zazębienia
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  70
Długość przegub aksialny [mm]:  122
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 936,00 zł
535,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 203,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR115
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR115
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Średnica koła pasowego [mm]:  75
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 961,00 zł
549,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR117
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR117
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Średnica koła pasowego [mm]:  114
Ilość żeber:  6
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]:  30
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Rozstaw srub mocujących:  80
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M16x1.5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Cisnienie [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1178,00 zł
673,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP247
niedostępny
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP247
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  PSA
Liczba otworów do mocowania:  2
Średnica [mm]:  10
Gwintowana złączka:  M14x1.5, M16x1,5
Długość całkowita [mm]:  940
Rozstaw srub mocujących:  320
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  30
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  40
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2284,00 zł
1384,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze