Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) ENERGY
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) IPD
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) TMI
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Napęd na wszystkie koła Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.09 - 1992.07) VEMA
Producent:TRW

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE275
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE275
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  230
Gwint zewn. [mm]:  M14x1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Wymiar stożka [mm]:  12,2
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Parzyste numery artykułów:  JTE274
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE274
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE274
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  230
Gwint zewn. [mm]:  M14x1,5
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Wymiar stożka [mm]:  12,2
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Parzyste numery artykułów:  JTE275
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JAR225
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR225
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M12x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1,5
Długość całkowita [mm]:  201
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR114
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR114
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]:  80
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  31
Rozstaw srub mocujących:  80
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M16
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1094,00 zł
625,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze