Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy LENCO do Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) SKF
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BTA Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) BTA
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) CTR
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) HART
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) RTS
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRICLO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) TRICLO
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 196KM, 144kW, benzyna (1992.08 - 1995.12) VEMA
Producent:LENCO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA303L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA303L
Tryb pracy:  Manualny
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Specyfikacje asortymentowa:  Złącze wtykowe płaskie
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA1326L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1326L
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA530L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA530L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Specyfikacje asortymentowa:  Przykręcany
Sworzeń o śr. [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA165L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA165L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze