Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRISCAN do Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2016.12 - obecnie) VEMA
Producent:TRISCAN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 28121
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 28121
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm]:  14x1,5
Gwint zewn. [mm]:  12x1,5
Ilość montowana w aucie:  1
Długość [mm]:  215
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 28122
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 28122
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm]:  14x1,5
Gwint zewn. [mm]:  12x1,5
Ilość montowana w aucie:  1
Długość [mm]:  215
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 28021
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 28021
Wysokość [mm]:  186
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  12
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  51
Ilość montowana w aucie:  2
Materiał:  Termoplast
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 28228
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 28228
Wymiar gwintu:  M14x1,5/M14x1,5
Długość [mm]:  222
Ilość montowana w aucie:  2
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze