Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy CEVAM do Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BUGIAD Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) BUGIAD
Układ Kierowniczy CEVAM Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) DELPHI
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) GSP
Układ Kierowniczy LAUBER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MAPCO
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) SIDEM
Układ Kierowniczy URW Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) URW
Producent:CEVAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
151061
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
151061
Tryb pracy: Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze