Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER do Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) MOTUL
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) BOSCH
Układ Kierowniczy BUGIAD Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) BUGIAD
Układ Kierowniczy CASTROL Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) CEVAM
Układ Kierowniczy DELPHI Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) DRI
Układ Kierowniczy ELSTOCK Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) EUROL
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) MAPCO
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy MOOG Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) OCAP
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) TRW
Układ Kierowniczy URW Porsche 911 (964) 3.3 Turbo coupe 320KM, 235kW, benzyna (1990.08 - 1993.09) URW
Producent:LEMFÖRDER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LEMFÖRDER
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
19921 02
niedostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LEMFÖRDER
Kod:
19921 02
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Lokalizacja w aucie: Z obu stron
Lokalizacja w aucie: Zewnętrzny
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 306,00 zł
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze