Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRISCAN do Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) SWAG
Układ Kierowniczy OEM Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) OEM
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BEHR HELLA SERVICE Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) BEHR HELLA SERVICE
Układ Kierowniczy BENDIX Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BUGIAD Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) BUGIAD
Układ Kierowniczy CASTROL Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAHLE Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) MAHLE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) MAPCO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) RAVENOL
Układ Kierowniczy SBS Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) VAICO
Układ Kierowniczy VALVOLINE Porsche 911 targa (996) 3.6 targa 320KM, 235kW, benzyna (2001.12 - 2005.08) VALVOLINE
Producent:TRISCAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 29157
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 29157
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 599,00 zł
324,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 29233
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 29233
Wymiar gwintu:  M14x1,5/M16x1,5
Długość [mm]:  198
Ilość montowana w aucie:  2
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 29077
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 29077
Wysokość [mm]:  197
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  12
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  48
Ilość montowana w aucie:  2
Materiał:  Termoplast
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze