Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FEBEST do Suzuki SJ413 samochód terenowy otwarty (OS) 1.3 (SJ413) samochód terenowy otwarty 64KM, 47kW, benzyna (1985.01 - 1985.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Suzuki SJ413 samochód terenowy otwarty (OS) 1.3 (SJ413) samochód terenowy otwarty 64KM, 47kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) 555
Układ Kierowniczy BORG & BECK Suzuki SJ413 samochód terenowy otwarty (OS) 1.3 (SJ413) samochód terenowy otwarty 64KM, 47kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy EUROL Suzuki SJ413 samochód terenowy otwarty (OS) 1.3 (SJ413) samochód terenowy otwarty 64KM, 47kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) EUROL
Układ Kierowniczy FEBEST Suzuki SJ413 samochód terenowy otwarty (OS) 1.3 (SJ413) samochód terenowy otwarty 64KM, 47kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) FEBEST
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Suzuki SJ413 samochód terenowy otwarty (OS) 1.3 (SJ413) samochód terenowy otwarty 64KM, 47kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy MOOG Suzuki SJ413 samochód terenowy otwarty (OS) 1.3 (SJ413) samochód terenowy otwarty 64KM, 47kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) MOOG
Układ Kierowniczy NTY Suzuki SJ413 samochód terenowy otwarty (OS) 1.3 (SJ413) samochód terenowy otwarty 64KM, 47kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) NTY
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0721-SJ413
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
0721-SJ413
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Ciężar [kg]:  0,315
Długożć opakowania [cm]:  11,3
Szerokość opakowania [cm]:  7,8
Wysokość opakowania [cm]:  4,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze