Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy METZGER do Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy OEM Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy MEYLE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy TRW Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy A.B.S. Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) ABAKUS
Układ Kierowniczy BENDIX Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CEVAM Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy FRAP Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy HOFFER Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) HOFFER
Układ Kierowniczy IPD Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) IPD
Układ Kierowniczy JP GROUP Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy NTY Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy OPTIMAL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SBS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy VAICO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VALVOLINE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) VALVOLINE
Układ Kierowniczy VEMO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI pick-up 163KM, 120kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) VEMO
Producent:METZGER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2324216
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2324216
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  2
Długość kabli:  500
Wersja:  mit Stoßverbinder
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0916742
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0916742
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Dla poj. z czujnikiem kąta skrętu koła kier. przy kolumnie
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ESP
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 998,00 zł
570,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze