Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) SWAG
Układ Kierowniczy OEM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) OEM
Układ Kierowniczy MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy TOPRAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) TOPRAN
Układ Kierowniczy JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy MEYLE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) MONROE
Układ Kierowniczy BIRTH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) BIRTH
Układ Kierowniczy FRAP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) FRAP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy OPTIMAL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy FAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) FAG
Układ Kierowniczy MOOG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) MOOG
Układ Kierowniczy VAICO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) VAICO
Układ Kierowniczy A.B.S. Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) ABAKUS
Układ Kierowniczy AISIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) AISIN
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AKS DASIS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) AKS DASIS
Układ Kierowniczy AUTLOG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) BGA
Układ Kierowniczy BOGE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) BOGE
Układ Kierowniczy BORG & BECK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) BOSCH
Układ Kierowniczy CEVAM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DIEDERICHS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) DIEDERICHS
Układ Kierowniczy DJ PARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DRI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) HART
Układ Kierowniczy HEPU Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) IPD
Układ Kierowniczy JPN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) METZGER
Układ Kierowniczy NK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) NK
Układ Kierowniczy NTY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) OCAP
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) RTS
Układ Kierowniczy SACHS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) SACHS
Układ Kierowniczy SASIC Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TEDGUM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) URW
Układ Kierowniczy VEMA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) VEMA
Układ Kierowniczy VIKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) VIKA
Producent:MASTER-SPORT GERMANY

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10250-PCS-MS
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
10250-PCS-MS
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Długość [mm]:  74
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Wymiar stożka [mm]:  14
Rodzaj mocowania:  Wiszący
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x1,5
Ilość na oś:  1
Parzyste numery artykułów:  10249-PCS-MS
Ciężar netto [kg]:  0,35
Ciężar brutto [kg]:  0,35
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10249-PCS-MS
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
10249-PCS-MS
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Długość [mm]:  74
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Wymiar stożka [mm]:  14
Rodzaj mocowania:  Wiszący
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x1,5
Ilość na oś:  1
Parzyste numery artykułów:  10250-PCS-MS
Ciężar netto [kg]:  0,34
Ciężar brutto [kg]:  0,34
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10277-SET-MS
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
10277-SET-MS
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Ograniczenia producenta:  ZF
Długość [mm]:  324
Wymiar gwintu:  M22x1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Ciężar netto [kg]:  0,69
Ciężar brutto [kg]:  0,69
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10250-SET-MS
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
10250-SET-MS
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Długość [mm]:  74
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Wymiar stożka [mm]:  14
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x1,5
Ilość na oś:  1
Parzyste numery artykułów:  10249-SET-MS
Ciężar netto [kg]:  0,29
Ciężar brutto [kg]:  0,29
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze