Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM do Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HART Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) HART
Układ Wydechowy FA1 Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) FA1
Układ Wydechowy VAICO Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) VAICO
Układ Wydechowy PIERBURG Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) PIERBURG
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) BIRTH
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy ELRING Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) ELRING
Układ Wydechowy GSP Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) GSP
Układ Wydechowy HC-CARGO Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) IMASAF
Układ Wydechowy JP GROUP Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) JP GROUP
Układ Wydechowy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) LEMFÖRDER
Układ Wydechowy MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) MAGNETI MARELLI
Układ Wydechowy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) MAXGEAR
Układ Wydechowy METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) METALCAUCHO
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy SWAG Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) SWAG
Układ Wydechowy TEDGUM Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) TEDGUM
Układ Wydechowy TOPRAN Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) TOPRAN
Układ Wydechowy TRICLO Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMA Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) VEMA
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) WALKER PRODUCTS
Układ Wydechowy WALKER Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036) sedan 241KM, 177kW, benzyna (1979.12 - 1985.08) WALKER
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30113
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
30113
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  65
Średnica zewnętrzna [mm]:  36
Masa [g]:  37
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 29,00 zł
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
31833
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
31833
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  1239870940
Masa [g]:  27
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
31913
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
31913
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  1244920044
Długość [mm]:  63
Kolor:  Czarny
Materiał:  Guma
Grubość [mm]:  14
Grubość [mm]:  30
Szerokość [mm]:  52
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 13,00 zł
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
31912
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
31912
Jednostka:
szt
Masa [g]:  40
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 28,00 zł
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze