Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy FACET do Mercedes-benz KLASA S (W223) S 450 EQ Boost (223.060) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy AJUSA Mercedes-benz KLASA S (W223) S 450 EQ Boost (223.060) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy ELRING Mercedes-benz KLASA S (W223) S 450 EQ Boost (223.060) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy EPS Mercedes-benz KLASA S (W223) S 450 EQ Boost (223.060) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy FACET Mercedes-benz KLASA S (W223) S 450 EQ Boost (223.060) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy KW Mercedes-benz KLASA S (W223) S 450 EQ Boost (223.060) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KW
Układ Wydechowy TRISCAN Mercedes-benz KLASA S (W223) S 450 EQ Boost (223.060) sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) TRISCAN
Producent:FACET

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.7008
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
10.7008
Jednostka:
szt
Długość kabli:  250
Ilość przewodów:  4
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Ilość czopów:  4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 575,00 zł
311,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Wydechowy

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze