Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy JAPKO do Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy BLUE PRINT Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) BLUE PRINT
Układ Wydechowy ASHIKA Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) ASHIKA
Układ Wydechowy BGA Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) BGA
Układ Wydechowy CORTECO Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) CORTECO
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy FA1 Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) FA1
Układ Wydechowy FEBEST Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) FEBEST
Układ Wydechowy GSP Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) GSP
Układ Wydechowy HC-CARGO Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) HC-CARGO
Układ Wydechowy JAPANPARTS Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) JAPANPARTS
Układ Wydechowy JAPKO Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) JAPKO
Układ Wydechowy JPN Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) JPN
Układ Wydechowy NPS Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) NPS
Układ Wydechowy SWAG Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) SWAG
Układ Wydechowy WALKER Toyota CELICA (_A6_) 2.0 XT (RA61) liftback 105KM, 77kW, benzyna (1982.02 - 1985.08) WALKER
Producent:JAPKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
GOJ2575
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
GOJ2575
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze