Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy KW do Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy NISSENS Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) NISSENS
Układ Wydechowy ABAKUS Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ABAKUS
Układ Wydechowy AJUSA Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy AKS DASIS Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) AKS DASIS
Układ Wydechowy BORGWARNER Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) BORGWARNER
Układ Wydechowy BUGIAD Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) BUGIAD
Układ Wydechowy DRI Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) DRI
Układ Wydechowy ELRING Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy EPS Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy ESEN SKV Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy FA1 Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy FACET Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy GATES Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) GATES
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy HOFFER Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) HOFFER
Układ Wydechowy KW Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) KW
Układ Wydechowy LUCAS Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) LUCAS
Układ Wydechowy MAHLE Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MAHLE
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METALCAUCHO Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Wydechowy METZGER Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) METZGER
Układ Wydechowy MOBILETRON Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MOBILETRON
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy NRF Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) NRF
Układ Wydechowy NTY Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy PIERBURG Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy THERMOTEC Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) THERMOTEC
Układ Wydechowy TMI Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TMI
Układ Wydechowy TRISCAN Volvo XC60 II (246) T4 Polestar SUV 210KM, 155kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TRISCAN
Producent:KW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
493 341
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
493 341
Ciżnienie od [kPa]:  11,2
Ciśnienie do [kPa]:  307,2
Napięcie wyjściowe od [V]:  0,25
Napięcie wyjściowe do [V]:  4,75
Do 100 dni na zwrot
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
498 611
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
498 611
Dostępny od kwartału:  202302
Długość kabli:  400
Ilość przewodów:  4
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  498 240
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze