Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy EUROREPAR do Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy BLUE PRINT Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) BLUE PRINT
Układ Zapłonowy BOSCH Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) BOSCH
Układ Zapłonowy BREMI Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) BREMI
Układ Zapłonowy BRISK Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) BRISK
Układ Zapłonowy DELPHI Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) DELPHI
Układ Zapłonowy ERA Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) ERA
Układ Zapłonowy EUROREPAR Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) EUROREPAR
Układ Zapłonowy HELLA Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) HELLA
Układ Zapłonowy KAVO PARTS Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) KAVO PARTS
Układ Zapłonowy KAWE Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) KAWE
Układ Zapłonowy MAXGEAR Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) MAXGEAR
Układ Zapłonowy METZGER Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) METZGER
Układ Zapłonowy NGK Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) NGK
Układ Zapłonowy NTY Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) NTY
Układ Zapłonowy TRISCAN Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) TRISCAN
Układ Zapłonowy VEMO Chevrolet HHR 2.2 Kombi 151KM, 111kW, benzyna (2005.09 - 2008.12) VEMO
Producent:EUROREPAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1648407480
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1648407480
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa irydowa
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Długość gwintu [mm]:  25
Moment dokrecenia [Nm]:  10
Odstęp elektrod:  0,9
Rozmiar klucza:  16
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze