Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy BRISK do Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy METZGER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) METZGER
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy BOSCH Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) BOSCH
Układ Zapłonowy DENSO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) DENSO
Układ Zapłonowy NGK Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) NGK
Układ Zapłonowy FAE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FAE
Układ Zapłonowy MAXGEAR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MAXGEAR
Układ Zapłonowy MEYLE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MEYLE
Układ Zapłonowy VALEO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) VALEO
Układ Zapłonowy VEMO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) VEMO
Układ Zapłonowy ASHIKA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) ASHIKA
Układ Zapłonowy AUTOMEGA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) AUTOMEGA
Układ Zapłonowy BREMI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) BREMI
Układ Zapłonowy BRISK Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) BRISK
Układ Zapłonowy CHAMPION Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) CHAMPION
Układ Zapłonowy DELPHI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) DELPHI
Układ Zapłonowy DENCKERMANN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) DENCKERMANN
Układ Zapłonowy DT SPARE PARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) DT SPARE PARTS
Układ Zapłonowy EIKO-JAPAN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) EIKO-JAPAN
Układ Zapłonowy ENERGY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) ENERGY
Układ Zapłonowy EPS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) EPS
Układ Zapłonowy ERA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) ERA
Układ Zapłonowy EUROREPAR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) EUROREPAR
Układ Zapłonowy EYQUEM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) EYQUEM
Układ Zapłonowy FACET Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FACET
Układ Zapłonowy FAST Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FAST
Układ Zapłonowy HART Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) HART
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zapłonowy HIDRIA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) HIDRIA
Układ Zapłonowy HITACHI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) HITACHI
Układ Zapłonowy HOFFER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) HOFFER
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) JAPKO
Układ Zapłonowy JP GROUP Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) JP GROUP
Układ Zapłonowy KAMOKA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) KAMOKA
Układ Zapłonowy KW Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) LUCAS
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MAPCO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MAPCO
Układ Zapłonowy NPS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) NPS
Układ Zapłonowy SASIC Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SASIC
Układ Zapłonowy SEIM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SEIM
Układ Zapłonowy SIDAT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SIDAT
Producent:BRISK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BRISK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
R136
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
R136
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Długość całkowita [mm]:  72
Głębokosć zabudowy [mm]:  25
Technika połączeń:  M5
Rodzaj paliwa:  Olej napędowy
Rozmiar klucza:  12
Napięcie [V]:  11
Moment dokręcenia od [Nm]:  15
Moment dokręcenia do [Nm]:  20
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze