Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy ASHIKA do Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy BOSCH Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) BOSCH
Układ Zapłonowy DENSO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) DENSO
Układ Zapłonowy CHAMPION Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) CHAMPION
Układ Zapłonowy NGK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) NGK
Układ Zapłonowy BRISK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) BRISK
Układ Zapłonowy ERA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) ERA
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy JANMOR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) JANMOR
Układ Zapłonowy KAMOKA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) KAMOKA
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy ASHIKA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) ASHIKA
Układ Zapłonowy EYQUEM Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) EYQUEM
Układ Zapłonowy HART Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) HART
Układ Zapłonowy HELLA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) HELLA
Układ Zapłonowy HOFFER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) HOFFER
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JP GROUP Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) JP GROUP
Układ Zapłonowy LUCAS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) LUCAS
Układ Zapłonowy MASTER-SPORT GERMANY Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Zapłonowy MAXGEAR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) MAXGEAR
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy MOBILETRON Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) MOBILETRON
Układ Zapłonowy NPS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) NPS
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SCT - MANNOL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) SCT - MANNOL
Układ Zapłonowy SIDAT Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) SIDAT
Układ Zapłonowy TRISCAN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) TRISCAN
Układ Zapłonowy VALEO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) VALEO
Układ Zapłonowy VEMO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 EMS liftback 118KM, 87kW, benzyna (1978.09 - 1979.08) VEMO
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BO-0237JM
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
BO-0237JM
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze