Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy HART do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy BOSCH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BOSCH
Układ Zapłonowy EPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EPS
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy CHAMPION Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CHAMPION
Układ Zapłonowy FACET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FACET
Układ Zapłonowy AUTOMEGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Zapłonowy BREMI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BREMI
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy ERA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ERA
Układ Zapłonowy HART Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HART
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zapłonowy KW Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KW
Układ Zapłonowy MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Zapłonowy VIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VIKA
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
525 845
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
525 845
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze