Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy CHAMPION do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy BOSCH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BOSCH
Układ Zapłonowy SWAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SWAG
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy HITACHI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HITACHI
Układ Zapłonowy MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Zapłonowy METZGER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) METZGER
Układ Zapłonowy ASHIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ASHIKA
Układ Zapłonowy AUTOMEGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Zapłonowy BREMI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BREMI
Układ Zapłonowy CHAMPION Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) CHAMPION
Układ Zapłonowy DELPHI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DELPHI
Układ Zapłonowy EPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EPS
Układ Zapłonowy EYQUEM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EYQUEM
Układ Zapłonowy FACET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FACET
Układ Zapłonowy HART Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HART
Układ Zapłonowy HELLA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HELLA
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) JAPKO
Układ Zapłonowy KAWE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) KAWE
Układ Zapłonowy KW Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) KW
Układ Zapłonowy MEYLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MEYLE
Układ Zapłonowy OEM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OEM
Układ Zapłonowy TRISCAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Zapłonowy VALEO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VALEO
Układ Zapłonowy VEMO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VEMO
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI 4x4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:CHAMPION

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CH705
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CH705
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  4,4
Technika połączeń:  4 mm PIN
Zbieżnosć stożka:  63
Średnica [mm]:  4
Wymiar gwintu:  M10x1,0
Długość całkowita [mm]:  130
Rozmiar klucza:  10 mm
Natężenie prądu [A]:  25
Konstrukcja świec żarowych:  Zdolny do nagrzewania wtórnego
Konstrukcja świec żarowych:  Świeca żarowa ołówkowa
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Głębokosć zabudowy [mm]:  28
Moment gnący [Nm]:  35
Moment dokręcenia od [Nm]:  15
Moment dokręcenia do [Nm]:  20
Długożć opakowania [cm]:  14,2
Szerokość opakowania [cm]:  2,7
Wysokość opakowania [cm]:  2,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze