Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) do Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy BOSCH Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BOSCH
Układ Zapłonowy DENSO Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) DENSO
Układ Zapłonowy CHAMPION Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) CHAMPION
Układ Zapłonowy NGK Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) NGK
Układ Zapłonowy VALEO Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) VALEO
Układ Zapłonowy BRISK Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BRISK
Układ Zapłonowy TOPRAN Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) TOPRAN
Układ Zapłonowy BREMI Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BREMI
Układ Zapłonowy JP GROUP Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) JP GROUP
Układ Zapłonowy VIKA Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) VIKA
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy HART Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) HART
Układ Zapłonowy HELLA Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) HELLA
Układ Zapłonowy MAXGEAR Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MAXGEAR
Układ Zapłonowy NTY Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) NTY
Układ Zapłonowy VEMO Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) VEMO
Układ Zapłonowy AS-PL Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) AS-PL
Układ Zapłonowy AUTOMEGA Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) AUTOMEGA
Układ Zapłonowy BUGIAD Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BUGIAD
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy ERA Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) ERA
Układ Zapłonowy EYQUEM Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) EYQUEM
Układ Zapłonowy JANMOR Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) JANMOR
Układ Zapłonowy LUCAS Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) LUCAS
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Zapłonowy MOBILETRON Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) MOBILETRON
Układ Zapłonowy NPS Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) NPS
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SCT - MANNOL Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SCT - MANNOL
Układ Zapłonowy TRISCAN Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) TRISCAN
Układ Zapłonowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF I (17) 1.8 GTI liftback 112KM, 82kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:BORGWARNER (BERU)

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORGWARNER (BERU)
4.9 (17 ocen)
Kod produktu:
ZS568
dostępny
4.9 (17 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (BERU)
Kod:
ZS568
Jednostka:
szt
Technika połączeń:  DIN+M5
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowa:  Dla opornika wstępnego
Ilość połączeń:  1
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Gwintowana złączka:  M5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 433,00 zł
228,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BORGWARNER (BERU)
4.9 (17 ocen)
Kod produktu:
ZS115
niedostępny
4.9 (17 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (BERU)
Kod:
ZS115
Jednostka:
szt
Technika połączeń:  DIN+M5
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowa:  Dla opornika wstępnego
Ilość połączeń:  1
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Gwintowana złączka:  M5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 410,00 zł
216,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze