Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zasilania Paliwem PURFLUX do Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zasilania Paliwem KAMOKA Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) KAMOKA
Układ Zasilania Paliwem PURFLUX Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) PURFLUX
Układ Zasilania Paliwem DELPHI Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) DELPHI
Układ Zasilania Paliwem KNECHT Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) KNECHT
Układ Zasilania Paliwem ERA Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) ERA
Układ Zasilania Paliwem MAHLE Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) MAHLE
Układ Zasilania Paliwem PIERBURG Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) PIERBURG
Układ Zasilania Paliwem VAICO Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) VAICO
Układ Zasilania Paliwem AMC FILTER Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) AMC FILTER
Układ Zasilania Paliwem COMLINE Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) COMLINE
Układ Zasilania Paliwem EUROREPAR Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) EUROREPAR
Układ Zasilania Paliwem HELLA Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) HELLA
Układ Zasilania Paliwem HENGST FILTER Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) HENGST FILTER
Układ Zasilania Paliwem HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Zasilania Paliwem HITACHI Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) HITACHI
Układ Zasilania Paliwem KAVO PARTS Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Zasilania Paliwem MULLER FILTER Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) MULLER FILTER
Układ Zasilania Paliwem SCT - MANNOL Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Układ Zasilania Paliwem VEMO Citroën C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP liftback 235KM, 173kW, benzyna (2004.09 - obecnie) VEMO
Producent:PURFLUX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURFLUX
4.8 (12 ocen)
Kod produktu:
EP202
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
EP202
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Średnica zewnętrzna [mm]:  56
Średnica wewnętrzna [mm]:  8
Wysokość [mm]:  144
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Zasilania Paliwem

Jak uszczelniać przewody paliwowe? Sprawdź sprawdzone sposoby

Jak uszczelniać przewody paliwowe? Czy zastosowanie bandaża naprawczego do przewodów gumowych jest dobrym rozwiązaniem?

Przewody paliwowe ulegają uszkodzeniu zarówno z przyczyn chemicznych, jak i mechanicznych. A gdy spoistość takiego przewodu zostaje przerwana, na zewnątrz wycieka paliwo, a do wnętrza dostaje się powietrze. Czy można temu zaradzić bez wymiany przewodu?

czytaj więcej >
Zapowietrzony układ paliwowy. Jak odpowietrzyć i kiedy trzeba to zrobić?

Jak poradzić sobie z zapowietrzonym układem paliwowym? Kiedy odpowietrzenie jest konieczne i w jaki sposób należy je przeprowadzić?

Zapowietrzenie układu paliwowego może mieć różne konsekwencje. W jednym przypadku będzie wymagać poświęcenia nieco czasu na przeprowadzenie odpowietrzania, w drugim potrafi doprowadzić do naprawdę paskudnej awarii. I właśnie z uwagi na ten najgorszy możliwy scenariusz warto wiedzieć, jak zareagować, kiedy pojawią się pierwsze objawy zapowietrzenia układu paliwowego. Jakiego typu są to objawy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze