Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zasilania Paliwem HERTH+BUSS ELPARTS do Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zasilania Paliwem ASHIKA Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) ASHIKA
Układ Zasilania Paliwem BORSEHUNG Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BORSEHUNG
Układ Zasilania Paliwem BOSCH Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BOSCH
Układ Zasilania Paliwem CHAMPION Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) CHAMPION
Układ Zasilania Paliwem COOPERSFIAAM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) COOPERSFIAAM
Układ Zasilania Paliwem ENERGY Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) ENERGY
Układ Zasilania Paliwem FRAM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) FRAM
Układ Zasilania Paliwem HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zasilania Paliwem JAPANPARTS Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) JAPANPARTS
Układ Zasilania Paliwem JAPKO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) JAPKO
Układ Zasilania Paliwem KNECHT Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) KNECHT
Układ Zasilania Paliwem MAHLE Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MAHLE
Układ Zasilania Paliwem MAXGEAR Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MAXGEAR
Układ Zasilania Paliwem METALCAUCHO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) METALCAUCHO
Układ Zasilania Paliwem PURFLUX Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) PURFLUX
Układ Zasilania Paliwem TRICLO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) TRICLO
Układ Zasilania Paliwem TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Zasilania Paliwem VEMO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277399
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277399
Jednostka:
szt
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Długość kabli:  500
Ograniczenia producenta:  VAG
Ilość biegunów:  2
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  1
Powierzchnia kontaktowa:  Ocynkowany
Szerokosc wtyczki [mm]:  2,8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 157,00 zł
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Zasilania Paliwem

Jak uszczelniać przewody paliwowe? Sprawdź sprawdzone sposoby

Jak uszczelniać przewody paliwowe? Czy zastosowanie bandaża naprawczego do przewodów gumowych jest dobrym rozwiązaniem?

Przewody paliwowe ulegają uszkodzeniu zarówno z przyczyn chemicznych, jak i mechanicznych. A gdy spoistość takiego przewodu zostaje przerwana, na zewnątrz wycieka paliwo, a do wnętrza dostaje się powietrze. Czy można temu zaradzić bez wymiany przewodu?

czytaj więcej >
Zapowietrzony układ paliwowy. Jak odpowietrzyć i kiedy trzeba to zrobić?

Jak poradzić sobie z zapowietrzonym układem paliwowym? Kiedy odpowietrzenie jest konieczne i w jaki sposób należy je przeprowadzić?

Zapowietrzenie układu paliwowego może mieć różne konsekwencje. W jednym przypadku będzie wymagać poświęcenia nieco czasu na przeprowadzenie odpowietrzania, w drugim potrafi doprowadzić do naprawdę paskudnej awarii. I właśnie z uwagi na ten najgorszy możliwy scenariusz warto wiedzieć, jak zareagować, kiedy pojawią się pierwsze objawy zapowietrzenia układu paliwowego. Jakiego typu są to objawy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze