Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy TMI do Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DRI Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy FRENKIT Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) FRENKIT
Zacisk hamulcowy JP GROUP Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) JP GROUP
Zacisk hamulcowy TMI Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) TRISCAN
Zacisk hamulcowy TRW Audi A8 D5 (4N2, 4N8) 60 TFSI e quattro sedan 449KM, 330kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) TRW
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR008170
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR008170
Parzyste numery artykułów:  BR008171
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona lewa
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  TRW
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  43
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  22
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  330
Materiał:  Żeliwo
Ciężar netto [kg]:  3,5
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR008171
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR008171
Parzyste numery artykułów:  BR008170
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  TRW
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  43
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  22
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  330
Materiał:  Żeliwo
Ciężar netto [kg]:  3,5
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zacisk hamulcowy

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze