Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy DRI do Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy FRENKIT Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) FRENKIT
Zacisk hamulcowy A.B.S. Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) A.B.S.
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy BENDIX Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) BENDIX
Zacisk hamulcowy BREMBO Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DRI Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERA BENELUX Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) ERA BENELUX
Zacisk hamulcowy ERT Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) ERT
Zacisk hamulcowy ESEN SKV Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) ESEN SKV
Zacisk hamulcowy FTE Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) FTE
Zacisk hamulcowy HELLA PAGID Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) HELLA PAGID
Zacisk hamulcowy HELLA Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) HELLA
Zacisk hamulcowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zacisk hamulcowy IPARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) IPARTS
Zacisk hamulcowy KAWE Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) KAWE
Zacisk hamulcowy LAUBER Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) LAUBER
Zacisk hamulcowy MAPCO Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) MAPCO
Zacisk hamulcowy MAXGEAR Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) MAXGEAR
Zacisk hamulcowy METZGER Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) METZGER
Zacisk hamulcowy NK Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) NK
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy SBS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) SBS
Zacisk hamulcowy TMI Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) TRISCAN
Zacisk hamulcowy TRW Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) TRW
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3247220
niedostępny
Kaucja: 238,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
3247220
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  3147220
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  DAC
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Do tłoka o średnicy [mm]:  52
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  20
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Materiał:  Stal
Ciężar netto [kg]:  2,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 590,00 zł
319,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 238,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3147220
niedostępny
Kaucja: 238,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
3147220
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  3247220
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  DAC
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Do tłoka o średnicy [mm]:  52
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  20
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Materiał:  Stal
Ciężar netto [kg]:  2,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 590,00 zł
319,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 238,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze