Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy DELPHI do Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08)

Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy A.B.S. Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) A.B.S.
Zacisk hamulcowy BREMBO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DELPHI Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DELPHI
Zacisk hamulcowy ERA BENELUX Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ERA BENELUX
Zacisk hamulcowy ERT Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ERT
Zacisk hamulcowy FTE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FTE
Zacisk hamulcowy GENERAL RICAMBI Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulcowy KAWE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KAWE
Zacisk hamulcowy LAUBER Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LAUBER
Zacisk hamulcowy NK Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NK
Zacisk hamulcowy OPTIMAL Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) OPTIMAL
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy SASIC Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SASIC
Zacisk hamulcowy SBS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SBS
Zacisk hamulcowy TEXTAR Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TEXTAR
Zacisk hamulcowy TRISCAN Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRISCAN
Zacisk hamulcowy TRW Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DELPHI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LC3008
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LC3008
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Średnica tłoka cylindra:  54,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 395,00 zł
208,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LC3009
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LC3009
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Średnica tłoka cylindra:  54,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 395,00 zł
208,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze