Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy JURATEK do Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy DENCKERMANN Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) DENCKERMANN
Zacisk hamulcowy FRENKIT Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) FRENKIT
Zacisk hamulcowy A.B.S. Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) A.B.S.
Zacisk hamulcowy ATE Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ATE
Zacisk hamulcowy BREMBO Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DRI Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERA BENELUX Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ERA BENELUX
Zacisk hamulcowy ERT Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ERT
Zacisk hamulcowy ESEN SKV Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) ESEN SKV
Zacisk hamulcowy GENERAL RICAMBI Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulcowy JURATEK Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) JURATEK
Zacisk hamulcowy KAWE Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) KAWE
Zacisk hamulcowy METZGER Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) METZGER
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy TMI Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) TRISCAN
Zacisk hamulcowy TRW Jaguar XF II (X260) 3.0 D sedan 300KM, 221kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JURATEK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURATEK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JCA1823R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURATEK
Kod:
JCA1823R
Do 100 dni na zwrot
JURATEK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JCA1823L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURATEK
Kod:
JCA1823L
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze