Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy A.B.S. Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) A.B.S.
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy BREMBO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DRI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ERT
Zacisk hamulcowy ESEN SKV Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ESEN SKV
Zacisk hamulcowy FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zacisk hamulcowy FRENKIT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRENKIT
Zacisk hamulcowy FTE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FTE
Zacisk hamulcowy LAUBER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LAUBER
Zacisk hamulcowy NTY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NTY
Zacisk hamulcowy TMI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Zacisk hamulcowy TRW Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRW
Producent:AUTOFREN SEINSA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOFREN SEINSA
4.9 (15 ocen)
Kod produktu:
D44054
dostępny
4.9 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
D44054
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica [mm]:  45
System hamulcowy:  TRW
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Kolor zacisku hamulcowego:  Szary
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AUTOFREN SEINSA
4.9 (15 ocen)
Kod produktu:
D44055C
niedostępny
4.9 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
D44055C
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica [mm]:  45
System hamulcowy:  TRW
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Kolor zacisku hamulcowego:  Szary
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >
Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze