Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy ELSTOCK do Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy FRENKIT Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FRENKIT
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DRI Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERT Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ERT
Zacisk hamulcowy IPARTS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) IPARTS
Zacisk hamulcowy KAWE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) KAWE
Zacisk hamulcowy METZGER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) METZGER
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy TMI Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TRISCAN
Zacisk hamulcowy TRW Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
87-3192
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
87-3192
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Ciężar netto [kg]:  3
Materiał:  Aluminium
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  360
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  26
Średnica tłoka [mm]:  43
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Ograniczenia producenta:  TRW
Lokalizacja w aucie:  Za osią
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Parzyste numery artykułów:  86-3192
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
86-3192
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
86-3192
Parzyste numery artykułów:  87-3192
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona lewa
Lokalizacja w aucie:  Za osią
Ograniczenia producenta:  TRW
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  43
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  26
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  360
Materiał:  Aluminium
Ciężar netto [kg]:  3
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze