Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy TRW do Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 4-matic (213.068) sedan 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 4-matic (213.068) sedan 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy FRENKIT Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 4-matic (213.068) sedan 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) FRENKIT
Zacisk hamulcowy BREMBO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 4-matic (213.068) sedan 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 4-matic (213.068) sedan 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DRI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 4-matic (213.068) sedan 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 4-matic (213.068) sedan 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERT Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 4-matic (213.068) sedan 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) ERT
Zacisk hamulcowy KAWE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 4-matic (213.068) sedan 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) KAWE
Zacisk hamulcowy METZGER Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 4-matic (213.068) sedan 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) METZGER
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 4-matic (213.068) sedan 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy TMI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 4-matic (213.068) sedan 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 4-matic (213.068) sedan 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) TRISCAN
Zacisk hamulcowy TRW Mercedes-benz KLASA E (W213) E 450 4-matic (213.068) sedan 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.8 (24 ocen)
Kod produktu:
BDA1250
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (24 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
BDA1250
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  TRW
Parzyste numery artykułów:  BDA1251
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 631,00 zł
341,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRW
4.8 (24 ocen)
Kod produktu:
BDA1251
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (24 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
BDA1251
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  TRW
Parzyste numery artykułów:  BDA1250
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 631,00 zł
341,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze