Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER do Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12)

Zacisk hamulcowy FRENKIT Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) FRENKIT
Zacisk hamulcowy A.B.S. Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) A.B.S.
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DRI Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERT Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) ERT
Zacisk hamulcowy TMI Nissan SILVIA (S15) 2000 Turbo coupe 224KM, 165kW, benzyna (2000.11 - 2003.12) TMI
Producent:BUDWEG CALIPER

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BUDWEG CALIPER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2090121
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BUDWEG CALIPER
Kod:
2090121
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  40
Do 100 dni na zwrot
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BUDWEG CALIPER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
342338
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BUDWEG CALIPER
Kod:
342338
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  342339
System hamulcowy:  SUMITOMO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  30
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Średnica [mm]:  40
Materiał:  Żeliwo szare
Do 100 dni na zwrot
485,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BUDWEG CALIPER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
342339
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BUDWEG CALIPER
Kod:
342339
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  342338
System hamulcowy:  SUMITOMO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  30
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Średnica [mm]:  40
Materiał:  Żeliwo szare
Do 100 dni na zwrot
485,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BUDWEG CALIPER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
204015
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BUDWEG CALIPER
Kod:
204015
Średnica [mm]:  40
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zacisk hamulcowy

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze