Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy ATE do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) TRW
Zacisk hamulcowy ERT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) ERT
Zacisk hamulcowy FRENKIT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) FRENKIT
Zacisk hamulcowy A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) A.B.S.
Zacisk hamulcowy ABAKUS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) ABAKUS
Zacisk hamulcowy ABE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) ABE
Zacisk hamulcowy ATE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) ATE
Zacisk hamulcowy BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) BENDIX
Zacisk hamulcowy BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) BOSCH
Zacisk hamulcowy BREMBO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) COMLINE
Zacisk hamulcowy DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) DELPHI
Zacisk hamulcowy DENCKERMANN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) DENCKERMANN
Zacisk hamulcowy DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERA BENELUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) ERA BENELUX
Zacisk hamulcowy ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) ESEN SKV
Zacisk hamulcowy FERODO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) FERODO
Zacisk hamulcowy FTE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) FTE
Zacisk hamulcowy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulcowy HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) HART
Zacisk hamulcowy HELLA PAGID Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) HELLA PAGID
Zacisk hamulcowy HELLA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) HELLA
Zacisk hamulcowy IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) IPARTS
Zacisk hamulcowy KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) KAMOKA
Zacisk hamulcowy KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) KAWE
Zacisk hamulcowy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Zacisk hamulcowy LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) LAUBER
Zacisk hamulcowy MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) MAPCO
Zacisk hamulcowy METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) METZGER
Zacisk hamulcowy NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) NK
Zacisk hamulcowy NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) NTY
Zacisk hamulcowy OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) OPTIMAL
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy SBS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) SBS
Zacisk hamulcowy TEXTAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) TEXTAR
Zacisk hamulcowy TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ATE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24.3481-1707.5
niedostępny
Kaucja: 136,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.3481-1707.5
Jednostka:
szt
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Średnica tłoka [mm]:  48
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
System hamulcowy:  Lucas / TRW
Parzyste numery artykułów:  24.3481-1708.5
Numer artykułu zalecanego dodatku:  24.0101-3601.2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 456,00 zł
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 136,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

ATE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24.3481-1708.5
niedostępny
Kaucja: 136,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.3481-1708.5
Jednostka:
szt
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Średnica tłoka [mm]:  48
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
System hamulcowy:  Lucas / TRW
Parzyste numery artykułów:  24.3481-1707.5
Numer artykułu zalecanego dodatku:  24.0101-3601.2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 456,00 zł
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 136,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze