Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy FEBEST do Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy FEBEST Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) FEBEST
Zacisk hamulcowy A.B.S. Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) A.B.S.
Zacisk hamulcowy ABAKUS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ABAKUS
Zacisk hamulcowy ABE Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ABE
Zacisk hamulcowy ATE Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ATE
Zacisk hamulcowy BENDIX Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) BENDIX
Zacisk hamulcowy BOSCH Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) BOSCH
Zacisk hamulcowy BREMBO Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy COMLINE Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) COMLINE
Zacisk hamulcowy DENCKERMANN Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) DENCKERMANN
Zacisk hamulcowy DRI Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERA BENELUX Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ERA BENELUX
Zacisk hamulcowy ERT Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ERT
Zacisk hamulcowy ESEN SKV Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ESEN SKV
Zacisk hamulcowy FAST Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) FAST
Zacisk hamulcowy FERODO Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) FERODO
Zacisk hamulcowy FRENKIT Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) FRENKIT
Zacisk hamulcowy FTE Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) FTE
Zacisk hamulcowy GENERAL RICAMBI Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulcowy HART Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) HART
Zacisk hamulcowy HELLA PAGID Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) HELLA PAGID
Zacisk hamulcowy HELLA Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) HELLA
Zacisk hamulcowy IPARTS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) IPARTS
Zacisk hamulcowy KAMOKA Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) KAMOKA
Zacisk hamulcowy KAWE Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) KAWE
Zacisk hamulcowy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Zacisk hamulcowy LAUBER Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) LAUBER
Zacisk hamulcowy MAPCO Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) MAPCO
Zacisk hamulcowy MAXGEAR Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) MAXGEAR
Zacisk hamulcowy METZGER Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) METZGER
Zacisk hamulcowy NK Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) NK
Zacisk hamulcowy NTY Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) NTY
Zacisk hamulcowy OPTIMAL Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) OPTIMAL
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy SBS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) SBS
Zacisk hamulcowy TEXTAR Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) TEXTAR
Zacisk hamulcowy TMI Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) TRISCAN
Zacisk hamulcowy TRW Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.8 HDi Skrzynia 146KM, 107kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) TRW
Producent:FEBEST

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
2475-LOG
dostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
2475-LOG
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ograniczenia producenta:  TRW
Ograniczenia producenta:  ATE
Ciężar [kg]:  0,028
System hamulcowy:  Lucas/Trw
Długożć opakowania [cm]:  6,0
Szerokość opakowania [cm]:  6,0
Wysokość opakowania [cm]:  3,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
2575-BOXIIIF
dostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
2575-BOXIIIF
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
System hamulcowy:  BREMBO
Ciężar [kg]:  0,046
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez ramy mocującej
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,0
Wysokość opakowania [cm]:  2,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
0175-AZT250F1
dostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
0175-AZT250F1
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
System hamulcowy:  AKEBONO/LUCAS/TRW
Ciężar [kg]:  0,161
Długożć opakowania [cm]:  8,0
Szerokość opakowania [cm]:  5,0
Wysokość opakowania [cm]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze