Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy DRI do Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy DRI Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy FRENKIT Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) FRENKIT
Zacisk hamulcowy TMI Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TMI
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3179620
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
3179620
Parzyste numery artykułów:  3279620
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  BREMBO
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (6-tłoczkowy)
Do tłoka o średnicy [mm]:  36
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  36
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  360
Materiał:  Aluminium
Ciężar netto [kg]:  5,1
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3279620
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
3279620
Parzyste numery artykułów:  3179620
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  BREMBO
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (6-tłoczkowy)
Do tłoka o średnicy [mm]:  36
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  36
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  360
Materiał:  Aluminium
Ciężar netto [kg]:  5,1
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zacisk hamulcowy

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze