Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy DENCKERMANN do Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy MAXGEAR Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) MAXGEAR
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy ERT Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) ERT
Zacisk hamulcowy A.B.S. Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) A.B.S.
Zacisk hamulcowy ATE Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) ATE
Zacisk hamulcowy BENDIX Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) BENDIX
Zacisk hamulcowy BOSCH Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) BOSCH
Zacisk hamulcowy BREMBO Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DELPHI Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) DELPHI
Zacisk hamulcowy DENCKERMANN Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) DENCKERMANN
Zacisk hamulcowy DRI Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERA BENELUX Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) ERA BENELUX
Zacisk hamulcowy ESEN SKV Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) ESEN SKV
Zacisk hamulcowy FERODO Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) FERODO
Zacisk hamulcowy FTE Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) FTE
Zacisk hamulcowy GENERAL RICAMBI Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulcowy HART Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) HART
Zacisk hamulcowy HELLA PAGID Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) HELLA PAGID
Zacisk hamulcowy HELLA Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) HELLA
Zacisk hamulcowy KAWE Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) KAWE
Zacisk hamulcowy KRAFT AUTOMOTIVE Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Zacisk hamulcowy LAUBER Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) LAUBER
Zacisk hamulcowy MAPCO Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) MAPCO
Zacisk hamulcowy METZGER Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) METZGER
Zacisk hamulcowy NK Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) NK
Zacisk hamulcowy NPS Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) NPS
Zacisk hamulcowy OPTIMAL Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) OPTIMAL
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy SASIC Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) SASIC
Zacisk hamulcowy SBS Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) SBS
Zacisk hamulcowy TEXTAR Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) TEXTAR
Zacisk hamulcowy TMI Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) TRISCAN
Zacisk hamulcowy TRW Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 S kabriolet 175KM, 129kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DENCKERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
B200011
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
B200011
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  54
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze