Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy HELLA PAGID do Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy TOPRAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) TOPRAN
Zacisk hamulcowy TRW Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) TRW
Zacisk hamulcowy A.B.S. Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) A.B.S.
Zacisk hamulcowy ATE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ATE
Zacisk hamulcowy BOSCH Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BOSCH
Zacisk hamulcowy BREMBO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy COMLINE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) COMLINE
Zacisk hamulcowy DENCKERMANN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DENCKERMANN
Zacisk hamulcowy DRI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ERT
Zacisk hamulcowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zacisk hamulcowy FERODO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FERODO
Zacisk hamulcowy FRENKIT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FRENKIT
Zacisk hamulcowy FTE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FTE
Zacisk hamulcowy GENERAL RICAMBI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulcowy HELLA PAGID Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HELLA PAGID
Zacisk hamulcowy HELLA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HELLA
Zacisk hamulcowy IPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) IPARTS
Zacisk hamulcowy JP GROUP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) JP GROUP
Zacisk hamulcowy JURATEK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) JURATEK
Zacisk hamulcowy LAUBER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) LAUBER
Zacisk hamulcowy MAPCO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MAPCO
Zacisk hamulcowy MAXGEAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MAXGEAR
Zacisk hamulcowy METZGER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) METZGER
Zacisk hamulcowy NK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NK
Zacisk hamulcowy NTY Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NTY
Zacisk hamulcowy SBS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SBS
Zacisk hamulcowy TMI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HELLA PAGID

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA PAGID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AC 355 398-531
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8AC 355 398-531
Otwór o śr[mm]:  57
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Materiał:  Żeliwo szare
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
System hamulcowy:  TRW
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  25
Parzyste numery artykułów:  8AC 355 398-541
Techniczny numer informacyjny:  AC9853
Do 100 dni na zwrot
HELLA PAGID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AN 355 798-531
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8AN 355 798-531
Otwór o śr[mm]:  57
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Materiał:  Żeliwo szare
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
System hamulcowy:  TRW
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  25
Parzyste numery artykułów:  8AN 355 798-541
Do 100 dni na zwrot
HELLA PAGID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AN 355 798-541
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8AN 355 798-541
Otwór o śr[mm]:  57
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Materiał:  Żeliwo szare
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
System hamulcowy:  TRW
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  25
Parzyste numery artykułów:  8AN 355 798-531
Do 100 dni na zwrot
HELLA PAGID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AC 355 398-541
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8AC 355 398-541
Otwór o śr[mm]:  57
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Materiał:  Żeliwo szare
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
System hamulcowy:  TRW
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  25
Parzyste numery artykułów:  8AC 355 398-531
Techniczny numer informacyjny:  AC9854
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze