Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy FTE do Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy TOPRAN Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) TOPRAN
Zacisk hamulcowy TRW Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) TRW
Zacisk hamulcowy A.B.S. Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) A.B.S.
Zacisk hamulcowy ABAKUS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) ABAKUS
Zacisk hamulcowy ABE Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) ABE
Zacisk hamulcowy ATE Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) ATE
Zacisk hamulcowy BOSCH Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) BOSCH
Zacisk hamulcowy BREMBO Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy FEBEST Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) FEBEST
Zacisk hamulcowy FTE Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) FTE
Zacisk hamulcowy HART Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) HART
Zacisk hamulcowy IPARTS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) IPARTS
Zacisk hamulcowy KAWE Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) KAWE
Zacisk hamulcowy MAPCO Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) MAPCO
Zacisk hamulcowy MAXGEAR Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) MAXGEAR
Zacisk hamulcowy METZGER Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) METZGER
Zacisk hamulcowy NTY Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) NTY
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy TRISCAN Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) 1.0 GTI liftback 115KM, 85kW, benzyna (2017.11 - obecnie) TRISCAN
Producent:FTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
9290094
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9290094
Średnica tłoka [mm]:  57
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Materiał:  Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego:  Szary
System hamulcowy:  TRW
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
Parzyste numery artykułów:  9290095
Ciężar [kg]:  4,026
Do 100 dni na zwrot
FTE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
9290095
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9290095
Średnica tłoka [mm]:  57
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Materiał:  Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego:  Szary
System hamulcowy:  TRW
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łącznika
Parzyste numery artykułów:  9290094
Ciężar [kg]:  4,026
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze