Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja EUROL do Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.5 D 4x4 Platforma / podwozie 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08)

Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.5 D 4x4 Platforma / podwozie 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.5 D 4x4 Platforma / podwozie 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.5 D 4x4 Platforma / podwozie 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.5 D 4x4 Platforma / podwozie 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.5 D 4x4 Platforma / podwozie 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.5 D 4x4 Platforma / podwozie 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.5 D 4x4 Platforma / podwozie 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.5 D 4x4 Platforma / podwozie 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.5 D 4x4 Platforma / podwozie 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.5 D 4x4 Platforma / podwozie 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.5 D 4x4 Platforma / podwozie 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) TRW
Producent:EUROL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E113665
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E113665
Specyfikacja:  MB 236.1
Zalecenie producenta oleju:  Allison C-4
Zalecenie producenta oleju:  Caterpillar TO-2
Zalecenie producenta oleju:  Ford Mercon
Specyfikacja:  GM Dexron IIIG
Specyfikacja:  MAN 339 Type V2
Specyfikacja:  MAN 339 Z-2
Specyfikacja:  MAN Typ Z1/V1
Specyfikacja:  Voith 55.6335
Specyfikacja:  Volvo 97341
Specyfikacja:  ZF TE-ML 02F/03D/09/
Specyfikacja:  ZF TE-ML 04D/14A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 04D
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 09
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 11B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 14A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 17C
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E113659
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E113659
Specyfikacja:  Allison C-4
Zalecenie producenta oleju:  Caterpillar TO-2
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Type V2
Zalecenie producenta oleju:  GM Dexron III F
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Z-2
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97341
Dopuszczenie przez producenta:  ZF reg no.000387
Specyfikacja:  ZF TE-ML 04D/14A
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 14A
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze