Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja DYS do Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRICLO Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) TRICLO
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 1.4 Skrzynia 48KM, 35kW, benzyna (1989.05 - 1991.06) VEMA
Producent:DYS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
73-24680
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
73-24680
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  1,538002
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 306,00 zł
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze