Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH do Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.2 (ST184) coupe 136KM, 100kW, benzyna (1989.10 - 1994.12) VEMA
Producent:BIRTH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BIRTH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
53639
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BIRTH
Kod:
53639
Długość 2 [mm]:  111
Masa [g]:  900
Gwint zewn. 2 [mm]:  M 10X1,25
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]:  15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze