Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY do Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja WESTFALIA Toyota RAV 4 III (_A3_) 2.5 (ASA38) SUV 180KM, 132kW, benzyna (2008.11 - 2013.06) WESTFALIA
Producent:MAGNUM TECHNOLOGY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNUM TECHNOLOGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A82010MT
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNUM TECHNOLOGY
Kod:
A82010MT
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Lokalizacja w aucie:  Góra
Długożć opakowania [cm]:  9,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,8
Wysokość opakowania [cm]:  2,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNUM TECHNOLOGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A72050MT
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNUM TECHNOLOGY
Kod:
A72050MT
Długożć opakowania [cm]:  14,7
Szerokość opakowania [cm]:  14,7
Wysokość opakowania [cm]:  2,7
Lokalizacja w aucie:  Z przodu po prawej
Lokalizacja w aucie:  Z przodu z lewej
Ilość na oś:  2
Średnica wewnętrzna [mm]:  75
Średnica zewnętrzna [mm]:  147
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze