Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS do Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja ABAKUS Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ABAKUS
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ARNOTT
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja ESEN SKV Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ESEN SKV
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja HOFFER Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HOFFER
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MEAT & DORIA Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDAT Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SIDAT
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VEMO Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) VEMO
Producent:JAPANPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MM-ASV006
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
MM-ASV006
Jednostka:
szt
Rodzaj resorowania:  Dla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 830,00 zł
461,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze