Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawory IPSA do Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09)

Zawory AE Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) AE
Zawory BGA Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) BGA
Zawory CORTECO Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) CORTECO
Zawory FAI AUTOPARTS Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) FAI AUTOPARTS
Zawory FRECCIA Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) FRECCIA
Zawory INTERVALVES Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) INTERVALVES
Zawory IPSA Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) IPSA
Zawory SASIC Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) SASIC
Zawory TRW ENGINE COMPONENT Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) TRW ENGINE COMPONENT
Producent:IPSA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VL108700
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
VL108700
Długość [mm]:  108,4
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7
Średnica zaworu [mm]:  37
Materiał:  Stal chromowo-krzemowa
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Do 100 dni na zwrot
IPSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VL108800
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
VL108800
Długość [mm]:  108,2
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7
Średnica zaworu [mm]:  31,5
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał:  Stal chromowo-niklowo-magnezowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawory

Diagnostyka zaworów w silniku

Diagnostyka zaworów w silniku

Zawory to niezbędny element jednostki napędowej, który z reguły montuje się w głowicy silnika lub boku silnika. Od ich prawidłowej pracy zależy m.in. łatwość rozruchu silnika, jego moc i zużycie paliwa. Ich rola w silniku jest więc kluczowa.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze