Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu SWAG do Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro coupe 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - 2020.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zestaw łańcucha rozrządu BGA Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro coupe 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - 2020.02) BGA
Zestaw łańcucha rozrządu AUTLOG Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro coupe 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - 2020.02) AUTLOG
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro coupe 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - 2020.02) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu JP GROUP Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro coupe 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - 2020.02) JP GROUP
Zestaw łańcucha rozrządu KAMOKA Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro coupe 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - 2020.02) KAMOKA
Zestaw łańcucha rozrządu KOLBENSCHMIDT Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro coupe 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - 2020.02) KOLBENSCHMIDT
Zestaw łańcucha rozrządu METZGER Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro coupe 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - 2020.02) METZGER
Zestaw łańcucha rozrządu SKF Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro coupe 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - 2020.02) SKF
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro coupe 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - 2020.02) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro coupe 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - 2020.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zestaw łańcucha rozrządu VAICO Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro coupe 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - 2020.02) VAICO
Zestaw łańcucha rozrządu VEMA Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro coupe 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.05 - 2020.02) VEMA
Producent:SWAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
30 10 2426
dostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
30 10 2426
Jednostka:
szt
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zębaty
Ilość ogniw łańcucha:  170
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Ciężar [kg]:  0,773
Dla numeru OE:  06H 109 158 J S2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1082,00 zł
618,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >

Jak dbać o łańcuch lub pasek rozrządu w samochodzie?

Rozrząd to system pracujący w każdym pojeździe wyposażonym w silnik spalinowy. Są to w większości konstrukcje kolizyjne, a więc w momencie zerwania paska lub łańcucha rozrządu zazwyczaj dochodzi do poważnych uszkodzeń w jednostce napędowej. Jeżeli w porę nie zauważymy objawów zużycia tych elementów, konsekwencje mogą być naprawdę ogromne. Warto odpowiednio zadbać i właściwie konserwować układ rozrządu w samochodzie. Jak to zrobić?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze