Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Korektory siły hamowania

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Korektory siły hamowania BOSCH BOSCH
Korektory siły hamowania BREMBO BREMBO
Korektory siły hamowania LPR LPR
Korektory siły hamowania TRW TRW
Korektory siły hamowania SAMKO SAMKO
Korektory siły hamowania A.B.S. A.B.S.
Korektory siły hamowania FRENKIT FRENKIT
Korektory siły hamowania AKRON-MALÒ AKRON-MALÒ
Korektory siły hamowania ATE ATE
Korektory siły hamowania BLUE PRINT BLUE PRINT
Korektory siły hamowania CIFAM CIFAM
Korektory siły hamowania DELPHI DELPHI
Korektory siły hamowania DT SPARE PARTS DT SPARE PARTS
Korektory siły hamowania FAST FAST
Korektory siły hamowania FERODO FERODO
Korektory siły hamowania FTE FTE
Korektory siły hamowania GIRLING GIRLING
Korektory siły hamowania JP GROUP JP GROUP
Korektory siły hamowania JURID JURID
Korektory siły hamowania KAWE KAWE
Korektory siły hamowania MAGNETI MARELLI MAGNETI MARELLI
Korektory siły hamowania METELLI METELLI
Korektory siły hamowania NK NK
Korektory siły hamowania NPS NPS
Korektory siły hamowania OEM OEM
Korektory siły hamowania OYODO OYODO
Korektory siły hamowania PROTECHNIC PROTECHNIC
Korektory siły hamowania REMSA REMSA
Korektory siły hamowania ROADHOUSE ROADHOUSE
Korektory siły hamowania TEXTAR TEXTAR
Korektory siły hamowania TRISCAN TRISCAN
Korektory siły hamowania TRUCKTEC AUTOMOTIVE TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Korektory siły hamowania VEMA VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

1500 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRENKIT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
613002
dostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
FRENKIT
Kod:
613002
Jednostka:
komplet
Średnica [mm]: 13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
09-0001
dostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
METELLI
Kod:
09-0001
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: 25,40
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
09-0006
dostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
METELLI
Kod:
09-0006
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: 25,40
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
R A6 001
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Producent części:
BREMBO
Kod:
R A6 001
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
System hamulcowy: Bendix
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
09-0012
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Producent części:
METELLI
Kod:
09-0012
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: 25,40
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3920
dostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
A.B.S.
Kod:
3920
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z tyłu
System hamulcowy: BOSCH/BENDIX
Materiał: Aluminium
Ciężar [kg]: 0,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9912
dostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
LPR
Kod:
9912
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: 10 X 1 (2)
System hamulcowy: Bendix
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
R 61 002
dostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
BREMBO
Kod:
R 61 002
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
D07424
dostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
SAMKO
Kod:
D07424
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Wymiar gwintu: 10 X 1 (2)
System hamulcowy: Bendix
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 136,00 zł
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
D07414
dostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
SAMKO
Kod:
D07414
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Wymiar gwintu: 10 X 1 (2)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 136,00 zł
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
R 23 005
dostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
BREMBO
Kod:
R 23 005
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DELPHI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
LV70145
dostępny
5.0 (1 ocen)
Producent części:
DELPHI
Kod:
LV70145
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Rozmiar gwintu 1: M10x1(x2)
Rozmiar gwintu 2: M8x1.
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
09-0022
dostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
METELLI
Kod:
09-0022
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: 25,40
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 142,00 zł
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
09-0050
dostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
METELLI
Kod:
09-0050
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej
Materiał: Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
09-0051
dostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
METELLI
Kod:
09-0051
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej
Materiał: Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9920
dostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
LPR
Kod:
9920
Jednostka:
sztuka
System hamulcowy: Bendix
Wymiar gwintu: 12 x 1 (1)
Wymiar gwintu: 10 X 1 (1)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
D07412
dostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
SAMKO
Kod:
D07412
Jednostka:
sztuka
System hamulcowy: Bendix
Wymiar gwintu: 10 X 1,25 (2)
Materiał: Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9909
dostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
LPR
Kod:
9909
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: 10 X 1 (2)
Dla numeru artykułu: 9909
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 155,00 zł
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3929
dostępny
0 (0 ocen)
Producent części:
A.B.S.
Kod:
3929
Jednostka:
komplet
Lokalizacja w aucie: Z tyłu
System hamulcowy: BOSCH/BENDIX
Materiał: Aluminium
Ciężar [kg]: 0,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 157,00 zł
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9903
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Producent części:
LPR
Kod:
9903
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: 10 X 1,25 (2)
Dla numeru artykułu: 9903
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Marki samochodowe z kategorii: Korektory siły hamowania

zaufaj mi
Korektor siły hamowania DELPHI LV80012
5.0
Dodano: 2019-08-01
Korektor siły hamowania DELPHI LV80012

Z korektorami i innymi tymi wszystkimi częściami co nam maja ułatwiać jazdę to mam bardzo różne doświadczenia. Często bywało tak, że po uszkodzeniu części nie było widać, żeby cokolwiek się pogorszyło. No i właśnie teraz miałem tak podobnie. Po stłuczce korektor hamowania się połamał. To znaczy taki nieduży w sumie ubytek się zrobił, no ale wolałem wymienić jednak na nowy. Teraz padło na korektor hamowania Delphi i bardzo się zdziwiłem, gdy ruszyłem w drogę już po jego zainstalowaniu. Chodzi o to, że faktycznie czuć różnicę. Przede wszystkim kwestia podstawowa – droga hamowania niemal się nie zmienia bez względu na to, jak mocno obciążony jest samochód. Dotychczas byłem przekonany, że tego problemu nie da się rozwiązać. Wychodzi na to, że korektor faktycznie ułatwia jazdę, no i jest bezpieczniej pod warunkiem że to wysokiej jakości element, nie jakiś pierwszy lepszy, najtańszy zawór i nic więcej.

Eliza
Korektor siły hamowania TRW GPV1181
5.0
Dodano: 2017-06-12
Korektor siły hamowania TRW GPV1181
Bardzo dobrze się sprawuje. Dzięki wymianie korektora skróciła się droga hamowania i lepiej transferuje masę auta podczas nagłego hamowania.
Paweł
Korektor siły hamowania NK 892326
5.0
Dodano: 2014-02-03
Korektor siły hamowania NK 892326
Polecam, produkt zgodny z opisem dobrej jakości w fajnej cenie

Korektory, regulatory siły hamowania

Korektor siły hamowania

Korektor siły hamowania to już w zasadzie dość archaiczne rozwiązanie, stosowane głównie w starszych modelach samochodów. Urządzenie to wykorzystywane jest w autach nieposiadających układu ABS. Głównym zadaniem regulatora sił hamowania jest zagwarantowanie właściwej proporcji obciążenia pomiędzy przednią i tylną osią samochodu w trakcie hamowania.

Siła hamowania w samochodzie

Zdecydowana większość współczesnych samochodów posiada większą masę z przodu niż z tyłu swej konstrukcji. Podczas hamowania przenoszony jest dodatkowo środek ciężkości pojazdu na przód, zwiększając tym samym jeszcze bardziej i tak już sporą różnicę w obciążeniu na obie osie. Gdyby nie regulator sił hamowania, dochodziłoby do zblokowania tylnych kół, a jazda samochodem przypominałby bardziej kręcenie „bączków” na ręcznym niż normalny ruch auta w jednym kierunku. Z tego też powodu niezbędne są w samochodach korektory siły hamowania, które muszą być bezwzględnie sprawne.

Korektor siły hamowania zwiększa skuteczność hamowania i bezpieczeństwo samej jazdy. W przypadku niektórych samochodów jest on konieczny z racji tego, że zawsze w trakcie hamowania o wiele większa siła przenoszona jest na przednią oś pojazdu. Wynika to chociażby z większej masy przedniej części auta, w której najczęściej znajduje się jednostka napędowa. Mówiąc inaczej, przednie koła pojazdu muszą być bezwzględnie hamowane z większą siłą. Jeżeli korektor siły hamulcowej nie wspierałby układu hamulcowego, a siła hamowania byłaby taka sama dla obu osi samochodu, wówczas dochodziłoby m.in. do blokowania tylnych kół czy nieoczekiwanych poślizgów.

Korektor siły hamowania – sposób działania

Korektory siły hamowania to urządzenia umożliwiające zmianę działania hamulców w zależności od obciążenia tylnej osi pojazdu. Regulator znajduje się najczęściej blisko tylnej osi samochodu. Przy zwiększonym obciążeniu tylnej osi korektor zwiększa siłę hamowania na tę oś, co podnosi skuteczność hamowania. Funkcjonowanie korektora jest równie ważne przy niskim obciążeniu tylnej osi – pozwala to uniknąć zablokowania kół tylnych i niekontrolowanego zarzucania tyłem auta przy gwałtownym hamowaniu.

Korektory siły hamowania są niezbędne szczególnie w samochodach o dużej ładowności. Jednak urządzeń tych nie montuje się już w najnowszych konstrukcjach samochodowych posiadających na wyposażeniu system ABS. W takich autach ciśnienie hamowania regulowane jest sterownikiem oddzielnie dla każdego koła. Korektor siły hamulcowej można nadal spotkać w starszych modelach samochodów, nawet w tych posiadających już ABS. Chodzi o te modele, w których montowane były pierwsze generacje układu ABS, bez elektronicznego systemu EBD.

Regulatory siły hamowania - rodzaje

Korektory siły hamowania pod względem budowy i sposobu działania można podzielić na trzy podstawowe grupy:

  • bezwładnościowe – w tym przypadku zmiana ciśnienia w przewodach hamulcowych jest ciągła i zależy od intensywności hamowania
  • sterowane ciśnieniem w przewodach hamulcowych – regulatory sił hamowania zmieniają stosunek ciśnienia występującego w przewodach hamulcowych osi przedniej i tylnej lub zapobiegają wzrostowi ciśnienia w wybranych przewodach hamulcowych
  • sterowane obciążeniem osi – tego typu urządzenia uwzględniają zmiany nacisków statycznych na osie samochodu

Najprostszy korektor siły hamowania, który zapobiega blokowaniu się tylnych kół, jest zwykłym zaworem ograniczającym ciśnienie (nie uwzględnia on zmiany statycznego obciążenia pojazdu). Znajduje się on na przewodach za pompą hamulcową.

W korektorze siły hamowania w postaci zaworu położenie tłoczka jest zależne od statycznego obciążenia samochodu, zwłaszcza na tylnej osi. Korektor jest wyposażony w dodatkowe dźwigienki sprzęgnięte z tylną osią za pomocą sprężynki. Przemieszczenia pionowe tylnej osi wpływają na naprężenia sprężyny i niewielkie ruchy dźwigienki. Ta ostatnie ma za zadanie sterować przesuwem tłoczka w korektorze siły hamowania.

Sklep iParts.pl to szeroki wybór elementów układu hamulcowego do każdego współczesnego modelu samochodu. Oferujemy fabrycznie nowe korektory siły hamowania. Kupuj tanio z iParts.pl!

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest regulator siły hamowania?

Regulator siły hamowania to kluczowy element układu hamulcowego, który optymalizuje rozkład siły hamowania między osiami pojazdu. Jego głównym zadaniem jest zapewnienie, aby koła tylne nie blokowały się podczas hamowania, co mogłoby prowadzić do utraty kontroli nad pojazdem. Korektory siły hamowania, w zależności od obciążenia samochodu, automatycznie dostosowują siłę hamowania, zapewniając równomierne i bezpieczne zatrzymanie pojazdu w różnych warunkach drogowych.

Jak poprawić siłę hamowania w samochodzie?

Aby poprawić siłę hamowania w samochodzie, warto zacząć od regularnej konserwacji układu hamulcowego, w tym wymiany zużytych tarcz i klocków hamulcowych. Warto również sprawdzić stan korektorów siły hamowania oraz regulatora siły hamowania. Jeśli elementy te są uszkodzone lub zużyte, mogą one negatywnie wpłynąć na efektywność hamowania. W niektórych przypadkach, modernizacja układu hamulcowego, na przykład przez montaż sportowych hamulców, może znacząco poprawić jego wydajność.

Ile kosztuje korektor siły hamowania w samochodzie?

Koszt korektora siły hamowania w samochodzie zależy od marki i modelu pojazdu oraz od jakości samej części. Średnio, ceny wahają się od 100 do 500 złotych. Warto jednak pamiętać, że wymiana tego elementu powinna być przeprowadzona przez specjalistę, co może zwiększyć całkowity koszt usługi. Inwestycja w odpowiedni regulator siły hamowania to nie tylko kwestia komfortu, ale przede wszystkim bezpieczeństwa na drodze.

Gdzie znajduje się regulator siły hamowania w samochodzie?

Regulator siły hamowania w samochodzie zazwyczaj jest zamontowany na tylnej osi pojazdu, w okolicach zawieszenia. Jego lokalizacja jest ściśle związana z układem hamulcowym, aby mógł on precyzyjnie regulować siłę hamowania przekazywaną na tylne koła. Dokładne umiejscowienie korektorów siły hamowania może się różnić w zależności od konstrukcji pojazdu, dlatego w razie potrzeby warto skonsultować się z instrukcją obsługi lub mechanikiem.

Po co jest korektor siły hamowania w aucie?

Korektor siły hamowania w aucie jest niezbędny do zapewnienia optymalnego rozkładu siły hamowania między przednią a tylną osią pojazdu. Dzięki temu elementowi, samochód hamuje stabilnie i bezpiecznie, niezależnie od obciążenia. Regulator siły hamowania chroni przed zablokowaniem się kół tylnych, co mogłoby spowodować poślizg i utratę kontroli nad pojazdem. Dlatego korektory siły hamowania odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu bezpieczeństwa na drodze.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze