Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Auris to model produkowany od 2006 roku, jako następca Toyoty Corolla. Powstały dwie generacje tego samochodu, po czym producent powrócił do nazwy Corolla. Druga generacja była produkowana w latach 2012-2018. Natomiast części Toyota Auris Kombi II zaczęto montować w roku 2013.
Wiele części do Toyota Auris kombi drugiej generacji to podzespoły kompatybilne również z poprzednią wersją pojazdu. Niemniej auta pierwszej generacji pod wieloma względami ...